2011-01-23

Sunny Sunday ;)

Hejsvejs :)
Idag har det ju varit himla härligt väder, eller hur?:)
Jag och min kompis stack "faktiskt" ut och åkte skridskor med min lilla vovve på Mälaren.
Allt gick bra tills hon ramla.. på svanskotan, stackaren.  Påväg hem var man ju tvungen att ha lite kul, och exprimentera med vad man kan göra på skridskor. Lyckligsvist dog jag inte, och ramlade inte för den delen heller..:) Haha, jag lever ett felsteg från döden.. Men någonting måste ju hända i livet..?



Jag red lektion senare med min häst, och det gick helt ok. Nu har man några grejjer att träna på så det blir toppen! Och nu sitter jag här framför tv:n och datorn, och drogar Marabou choklad. Hmm, jag kanske borde sluta äta upp hela stoora choklader innan du ser mig i "biggest loser.." Hehe.. :)
Det blev ett rätt så kort inlägg detta, men jag lovar att uppdatera så snart jag hinner .

Kram Kajsa :)
-baralillamig


Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.