2011-01-21

PS..

Hejhej :)
Hoppas du har haft det bra de senaste dagarna, själv har man varit otroligt busy busy.. :P
Hoppade Kalle (min häst) i Onsdags, och det gick faktiskt jätte bra! :D Igår red jag runt i ridhuset och det var sisådär, men han var iaf ok. Idag hade jag ett så kallat "Beeptest" i skolan.. Hehe, med min kondis borde jag gå av vid första längden men lyckades springa allra sista av alla i min grupp. Fick 9.6 tror jag, men ångrar att jag inte sprang mer. Var nöjd med mig själv (för engångs skull) och det tycker jag är positivt tänkt! Haha, kan negga ner mig lite annars. :P Kom tre eller två i klassen, men etta av "thegirlz". Hehe ;)
Idag orkade jag verkligen inte rida, utan stack ut och mocka. :p Men imorn är det långtur som gäller! Japp, det var nog det.. :)




Bytheway: Läste ut en bok, som var jätte bra! :) Den får KKKK av KKKKK (4/5) Den heter "Så blir du populär" av Med Cabot. Det är inte fakta hur man blir populär utan mera om en tjej som vill bli populär.. (eller vill hon verkligen det?) Annars så har jag fixat ny design.. Tyx? Kommentera!:D Och en annan grej: Vet seriöst nu, att jag är olyckligt kär.. :(


Nu är jag nog klar..? Aja, men glöm inte att kommentera och kika gärna in fler gånger!;D

/Kramiiz Kajsa

-baralillamig


 

...just so you know, even if you don't love me.. D.S
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Zet zr zag

berätta om olykliga biten <333333

2011-01-22 (21:06:11)


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.