2011-01-29

Mitt Allt

Hejsan ;)

Kom tbx från BrommaBlocks nu och har ätit lite tacos :)
Gottigott :D
Jag lyckades ta med mig en kofta från H&M, och lite annat smått o gott.. :)
Innan jag stack till BrommaBlocks var jag i stallet som sagt, och det var heelt underbart!:D
Riktigt härligt väder, men ännu härligare häst man har jue!
Red runt ute lite och myste verkligen med det bästa i mitt liv, ja min häst Kalle :D
Världens bästa häst, och vet inte vad jag skulle göra utan hnm. Han är Mitt Allt...
Jag kan inte skriva ner hur underbart det var eller hur fantastiskt han är, men han är verkligen.. helt underbar..







Bara för att du ska vara så underbar..
Bara för att du är det bästa som hänt mig..
Bara för att du är du...

           .. bara för att du är Mitt Allt.




Det var nog allt för stunden, men uppdaterar mer senare och avslöjar en liten grej.. :)
Ha det bääst!



Kram Kajsa
-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.