2011-01-28

Hemma, äntligen!

Hej!

Äntligen kom man hem! Visst, det var kul att spendera timmar i stallet men börjar bli riktigt trött nu igen.. Kanske för att man inte sov så mycket, men aja.. :)
Åkte så jag var i stallet runt halv 2, och red ut med en rolig tjej och härlig ponny. :D
Kalle var lite taggad när man gasade på ängen och studsade runt lite då o då. Själv tycker jag bara det är kul, han har ju bara roligt! Och tack vare min balans ramlade jag inte av idag.. :) (hehe, äntligen något med mig till nytta)  Fixade manen, svansen och benen så han blev lite tävlings-snygg. :D

Så åt man äta lite fredags-middag, och jag fick vegetarisk schnitzel (stavning..?) och de andra oxfilé.. Hehe, är vegetarian sedan två veckor sedan och får se hur länge det håller. Jag är det för att jag tycker inte om kött längre, och vill inte äta djur som jag älskar. Har du något viktigt att säga om det, så varsegod. Men säg inte bara något elakt skämt eller säg att jag är korkad som gör det. Jag vill testa något nytt, och som de flesta tonåringar, "hitta" sitt rätta jag.. :)


Imorgon sticker jag nog och en kompis till BrommaBlocks, och ser fram emot det!:)

Ha en riktig mysig fredagskväll och TACK för att just du har besökt bloggen..:)
Det betyder mycket. :D

Kram Kajsa
-baralillamig

 

It's snowing, wooaw.. :D


Ha det gött, så skriver jag mer senare :)

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.