2011-01-29

BrommaBlocks

Heejhej :D

Somna idag (igen) runt ett, och vakna (igen -.-) åtta.. Nice nice, elr inte.. :P
Nu ska man sticka till världens bästa kille (min häst såklart) :D
Kalle och jag tar nog en runda i ridhuset för sen ska jag till BrommaBlocks.. :)
En kompis hänger med mig och vi ska fika och röja runt i butikerna som modelejonet hon e :D
Förkorta BrommaBlocks för det blir BB, och det känns..lite fel kanske.. 
Bara så du vet om värdelöst vetande, hihii. :)
Men nu måste jag faktiskt sticka så hon inte får stå och vänta, men jag uppdaterar mer senare!
Ha det riktigt gött, och så hörs vi senare. :)



Watch out, Bromma Blocks cause here I come! :)



Fotar och lägger upp bilder på grejjer jag får hem senare, men jag shoppar nog inte såå mycket idag.. elr.. hehe :)


/Kraam Kaj$sa
-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Vendela

Svar: Åh, tack! Haha, ja det är ju en av mina drömmar här i livet! :) Nej, det var jag inte, haha. Kram!

2011-01-29 (18:08:09) www http://justvendela.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.