2011-02-05

That's why :)

Hej hej ;)
Måste säga att: Min dator lyckades få ett virus, precis dagen då skyddet för virus gick ut. Det är därför jag inte har kunnat blogga. Har inte förrän nu lyckats få tag i en dator, men nu kan jag blogga. :D

Tjaa, vad har hänt sedan dess? Skola, ridning o massa plugg såklart. :)
Veckan har gått rätt så fort, och det har varit skönt. Igår var vår skola på Kungsberget, och åkte (och krachade ) i backarna. Hehe, nej det gick nog rätt så bra för alla. Vi åkte buss dit och det blev lite.. hehe, pratigt om man säger så. Men det var bara kul. :) Påväg hem så mådde jag inte helt 100% bra och var riktigt seg. Så jag tyo halvslockna i fem minuter, och såklart måste folk stirra dåe.. -.- Embarassing.. :S
Men man får bjuda på sig själv :P

Har haft som vanligt mycket i skolan, men vi får hoppas att allt löser sig. :)
Ska åka till stallet strax, men bloggar mer senare!
Det blev ett litet kort inlägg, men det är bättre än inget?

You make Me happy :)


/Kramiz Kajsa
-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.