2011-03-11

Design, avklarat!:)

Hej!

Jag vet, jag vet.. Det var otroligt länge sedan jag bloggade, men nu är det dags igen!:)
+ att nu har man en fin design också. :) Jag har egentligen gjort en egen design, men headern krånglar. Jag "tog", eller mera "fick" en design av DesignBloggar. En stor kram till er!

Själv sitter jag - i denna stund-,  i soffan, kollar på tv:n, och en liten söt hund myyser bredvid mig :)
Har just nu ingen bild på honom i datorn. (Var tvungen att radera allt minne, när datorn drabbades av ett virus)
Men jag lägger upp massa bilder på honom en annan dag!:)

Det kommer fler inlägg alldeles strax, men tänkte bara säga att nu har jag en design iaf :)
Vad tycker Ni om den? Den är lite "samma" stil som ThingsUremember, men det är lite sånt där : Cupcake/Love/Life/Heart :) Jag är inte den där mer "tjejjiga" typen (inget illa menat!) utan jag är en mer "kill-tjej". Joo, lite faktiskt. :)


 Cupcakes
Jag är hemma och risig, men kände plötsligt ett stoort sug efter cupcakes :)
Tror att jag tar och bakar lite. Bilder kommer isf :D

Aja, kram till er :)







-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (3) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: Anonym

yes äntligen! :D

Nu får du börja lägga upp dina kläder och så för de är ju så fina OCH DE ÄR DE VERKLIGEN!



Krya på dig, du missade en rolig dag, fast den var inte lika rolig för du var inte där :(

Puss och kram! <3

2011-03-11 (17:30:57)

Postat av: Vendela

Svar: Ååh vad söt du är! Tack så jättemycket! Kram!

2011-03-11 (18:19:45) www http://justvendela.blogg.se/

Postat av: tkdvnf

Imuvevu a xagutok eqogapo jivehoniz, so afunadib zamuhedu, emiqovot!!

2012-10-16 (04:40:47) www http://www.uqoquyugo.com


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.