2011-01-30

What if..?

Hejsan Hejsan ;)

Har skaffat någon dålig ovana att somna ett (två denna natt) utan någon bra anledning och sedan vakna vid sju..?
Suck, suck..

Men vad händer denna söndag dåe?
- Jo, jag sticker till stallet runt lunch, och få lite "expert"-hjälp att se om sadeln passar. Det är inte så att jag tror att den inte gör det, och Kalle har inte reagerat negativt mot den. But, what if..?
+ att mina ben är såå långa nu att jag inte kan korta lädrena utan att mina knän sticker ut.. hehe.. :$
Men, sadeln passar nog och det är riktigt dyrt att skaffa ny sadeln. Jag vill bara vara på säkra sidan så min lilla sötis inte skadar sig på något sätt.. :)

Efter stallet åker jag hem (hoppas jag :P ) och tar hand om mig själv. Skaffade två ansiktmasker när jag var på H&M i BrommaBlocks, en choklad och en jordgubb. Och ja, man ska inte äta dem... :} hehe :D
Chokladen ska vara djuprengörande och jordgubben återfuktande. Efter att huden djuprengörts tänkte jag återfukta den, + att min hud blir välldigt lätt torr och känslig så det blir bra med båda ;D
Tänkte alltså ha en liten "ta hand om dig-söndag" :)




To be forever young..
To be taken care of.. 
         To be with you..



(ska bli skojj när fölen kommer igen i vår, då blir det bild BOMB! :D )
Uppdaterar senare, men nu ska man ta lite frukost, sätta sig med en filt framför TV:n och myysa.. :D

/Kram Kajsa
-baralillamig

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Kul att du ville kika in. aw, tack så jättemycket! :D Åh, vad söt du är, din blogg är också jättebra. :') tack!



Kram!

2011-01-30 (10:29:12) www http://tovesegnablogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.