2011-01-18

Waiting for Yesterday

Tjohoo ;) Förutom att -Waiting for Yesterday är en fin låt med Cate Sparks så stämmer den överens med mig just nu. ;) Väntar på något som hände igår (några dagar sedan kanske men aja ;P) Tänker lämna det ämnet för en stund, och skriva lite om vad som har hänt sen senast. Förra veckan To-Fre så hade jag YLD. Jag går i en engelsk skola, och YLD står för "Year Level Day". Man har typ aktiviteter några dagar om året och jag fick någon form av rymd-grej? :S På torsdagen var vi på Naturhistoriska, och på Fredagen var vi i skolan och byggde rymdraketer, solsystem och jag.. en galax? Hahaa, den blev lite miffad och aa... konstig iaf, men sedan var det äntligen heelg!:D
Såklart får man inte en enda ledig stund och "simsalabim!" Skola igen.. Jahapp, och såklart är man dödstrött. Men det är bara rycka upp sig, och jag kämpade igenom måndagen. På EM satt jag och min roliga kompis vid TV, som fastklistrade och spelade ett.. mario spel på Wii.. Hahaa, men det e ju skojj? Aja, tyck vad du vill men det e skojj att vara med kompisar och spela Wii ibland. Jag har inte direkt så mycket tid över när min häst tar all tid ifrån mig.. Å andra sidan är tiden med han som bääst! Nu är det Tisdag och YEES! Har äntligen hittat ett motiv i syslöjden! Mohaaha. Men, tyvär kan man inte rita och hmm.. Det kommer bli katastrof kan jag iallfall säga..:) Annars har det inte hänt så mycket.. (förutom en VÄLLDIGT speciell grej, men det kan ja inte ta via bloggen) :P Hästen vilade idag, och skulle egentligen åka och träna.. Men, såklart blev man kvar hemma.. Har du några bra tips till en 13 åring som vill komma i form? Skulle uppskattas.. :) O med form menar jag kondition och muskla på mig, och inte svälta ihjäl som bara korkade människor gör.. (Ojj, sorry men blev lite irreterad där :( )




Jag har gått med i skolkören! Oherrejösses.. Nu vet du och förhoppningsvist för alltid; jag är äkta tondöv.. Skojjar inte, kan inte verkligen inte sjunga?:S Men hoppas jag får skojj med min för took söta och roliga kompis i kören ;) På tal om musik.. Jag har blivit smittad! Av "ensåkalladJustinBiebersjukdomsom".. Jag gillar inte JB, men hans låtar. ;D
Jag ska bättra på att ladda upp bilder, ja jag veet..:S Men här får du en liten bild, för nu måste jag sluta skriva och plugga.. :)




 Hmm, yes. I'm kind of busy right now.. :)





/Kramiiz Kajsa :)

-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (2) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: caroline

vaackert,, jag är den där nöörden som nörda mario.. <3

2011-01-22 (21:11:15)

Postat av: becca

MOHAHAHAHAHAHHAHAHAHA, DU HAR FÅTT JUSTIN BIEBER SYNDROM FRÅN MIG :DDDD YEEEEEYYY!<3333

2011-01-29 (20:30:44) www http://bbeebbii.blogg.se och http://byrebeccanovo.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.