2011-01-15

Newdayz

Jajaa, sorry att man inte hunnit skriva dåe.. :P Nu struntar vi i dagarna jag inte skrivit, för de har aldrig funnits. Visst?:)

Men nu skriver jag iaf! Och vad har hänt sedan sist då..?  Jag har som de flesta börjat plugget igen, och detta år ska jag bli lite mer.. engagerad. Har alltid haft lätt för mig i skolan och har varit slapp med att plugga och koncentrera sig med skolarbetet på slutet av 2010. De sista tre månaderna av 2010 hade jag en liten kris, men nu ser vi positivt och glömmer det förflutna.. :) Hästen är klippt och ska bara fixa manen, svansen och hovarna sen är han redo för tävlingssäsongen! Han går som en prins nu, och ibland är han som en kung! I förrgår så red ja lite dressyr i ridhuset och han gick så himla fint! Kanske för att vi var ensamma oxå, lite typiskt. Men jag hatar folk som kollar på mig på hemmaplan, känner mig så himla dålig dåe. :// Men på tävling går det bra..? ;D Jag skriver fler inlägg senare och imorgon så har ni något att gotta på medans det är snöstorm ute. :)


Hoppas ni får ett riktigt bra år, och inte bara säger att något ska hända utan gör något! Kom igen! Vad har du egentligen att förlora..:)

Glöm inte; - om man vill vinna måste man väga satsa..





Hejsvejs och ingen mer leverpastej för ja har blivit vegetarian! (med några undantag..:P) :D

/Kramiz Kajsa

-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.