2011-01-28

Duktig tjej :)

Helluu :)
Idag har man varit super duktig, hehe :)
Började dagen med att vakna runt åtta, och insett att man sovit sju timmar. (inte duktigt kanske..) Hmm, gick och lade mig vid ett igår natt dåe. Men jag är ju ledig! Trodde jag skulle vara dödstrött men efter att ha hoppat in i duschen och spenderat lite för mycket tid i badrummet kom man ut som en fräsch ny människa! Okej, inte ny men fräsch kände man sig iaf.. Åt frukost och.. okej satt vid tv, men nu uppdaterar jag bloggen lite iaf. Städerskorna är här och känner att jag måste städa upp någorlunda i mitt rum innan de kommer dit.. Hehe, men det är mest kläder från gårdagen då jag hade kläd-fnatt. Hittade ingenting! Men det löste sig med halvt mörklå jeans-leggins, en vit rätt så tajt tröja som man kavlade upp ärmana på och en ljusbeige scarf. Hehe, inte det bästa men det fick duga. Uppdaterar lite senare, nu ska man plocka upp grejjer runt i rummet. :)

Lite smått och gott:


  Got2be- hairspray som fixar lite volym i håret. Jag har alltid varit för till plattat hår, men om jag plattar liksom nederdelen av håret och fluffar upp vid mittbenan kanske det blir bra..? Hårsprayen fixar inte bara till håret naturligt och bra med volym, utan luktar så himla gott! Riktig härlig hallon-lukt, och jag rekomenderar den verkligen!

KKKKK/5 (5/5) -Got2be


 Ginatricot- ebru party top. Ljuset blev inte så bra nu, men den är lite ljus-beigare. Jätte fin och mysig. :) Mamma och syrran var i Kista, och unnade mig tröjan då jag som är så lång växer ur mina kläder föör snabbt.. :P Hehe, 13 år och 172 men vill högst bli 5 cm tror jag. Nu har alla tjejerna nästan slutat växa, och jag väntar på att killarna börjar växa om mig nu.. Jaa, det är pinsamt nu så ni vet... :S

Det var det, och hoppas du får en riktig bra dag! :D

Kram Kajsa
-barlillamig
 

Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.