2011-01-27

Booring stuff :)

Hejsan.. :)
Har tyvär haft riktigt mycket att göra men nu ska jag uppdatera bloggen så mycket som jag kan under helgen. :)
Det börja med Måndagen som segade sig fram och jag var dödstrött när vi slutat. Medtryttaren kunde inte rida Kalle (min häst för nästan sista gången) och han fick vila. Jag red på Tisdagen ist i ridhuset och det gick helt ok. Måndagen och Tisdagen var väll sisådär,  men onsdagen var blääh- jobbig. Tiden hade frusit fast till is som allt annat! Aahh, men hoppningen på kvällen gick iaf bra. :D
Nu är det torsdag och det har vart rätt så hyfsat idag. Började skolan med ett S.O prov och jag tror att det gick helt okej :) Men då gick det säkert jätte dåligt för det, men aja.. :P En annan grej som är onödig är att ha reading precis innan Science lab..? (läsa innan typ kemi/biologi/fysik/elektronik) Man är verklig sömnig, men det gick ok ändå. *pust*. Red lite ut idag och det gick jätte bra! Nu är jag hemma och uppdaterar runt om på internet. Ska skaffa en ny profilbild på Fb om jag hinner och uppdaterade bloggen med en suuper fin design men såklart var det någonting fel och fick gå tbx till den jag har nu. Vad tycker ni om den jag har nu dåe?:)
Ska skriva om fler roliga grejjer, men vad vill ni läsare se och höra? :)

Hoppas ni får en riktigt bra helg, och min startar nuu! Jag har (hehe) ledigt imorgon så det är niice :)

Kram Kajsa
-baralillamig






Imorgon är det Relax-knappen som gäller och att ta hand om mig själv. (och hästen)
Sugen på ett tangentbord med relax-knappar i nu kanske?:) hehe :D

PS. ... hejdå :}

Postat i Allmänt | Comment (1) kommentarer Trackbacks ()

Postat av: fanny

fast den där låten fick ju oss lite vakna kanske?

PHASES OF THE MOON!

haha :)

2011-01-28 (11:03:56) www http://glittergrace.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.