2011-02-12

Jodåå ;)

Helloo ;)

Jomen nu är det lördagskväll, och tiden har bara flygit förbi!
Man hinner aldrig vila, och det är nog inte så bra att somna i skolan kanske..? :P
Jo du, men jag hoppas du har haft det härligt!
Något som har varit riktigt skönt de två senaste dagarna, är vädret!
Jodåå, just nu kan man inte klaga! Visst, visst lite kallt men snön e såå härlig och vacker när solen skiner snön så allt gnistrar ;)
Passade på att fota lite idag, men såklart mitt i allt tog batterierna slut.. -.-
Men en foto-bomb kommer komma! Dock kommer bilderna inte vara redigerade, men det får vi nöja oss med så länge tycker lilla jag. :) hihii :D





Japp, nästa inlägg e på G ;)
Gullig skylt tycker jag iaf.. :$





Uppdatering alldeles strax, och ett inlägg om melodifestivalen ;D

/Kajsa ;)
-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.