2010-12-30

Soon it's a new year..:D

Jaa, det är ju snart 2011..:) Spännande? Vad har du planerat till det nya året? Ja skriver en liten nyårslista senare, så kan du få lite inspiration. Iaf, igår så hoppade jag med mig häst. Ja, jag kommer även skriva om mitt häst i ett inlägg. Så snart är väll bloggen proppfylld av inlägg så ja måste nog hitta lite inspiration till det oxå. Det är mycket att tänka på! Tillbaks till igår: Jag hoppade med min häst igår och det gick väll helt okej dårå. Min häst (Kalle) behöver verkligen springa av sig, han får lite fnatt då och då. Men annars gick det bra/okej och även fast några tycker att han går i slowmotion så inser de inte att innan ja får upp-fram honom måste ja få tillbaks honom och att han är mellan hand-skänkel.

(Hästsnacket kan du skippa om du vill) ;)


Som du kanske känner igen att dagen innan planerar man hur perfekt allting ska bli men det är välldigt sällsynt att det blir som man vill. Vanligtvist bli det ingenting gjort eller så blir det på ett annat sätt men bättre. Tills idag hade jag egentligen tänkt att vara uppe i stallet tidigt och vara ute hela dagen med vovven. Men nu vaknar man såklart dödstrött och vädret är mulet och man kommer verkligen inte ut! Nu ska jag tvinga mig att ta på varma kläder och motvilligt sticka ut i kylan. Usch! Men jag skickar iväg några inlägg senare för nu väntar vintern mig.:)





/Kramiiz Kaiza ;D

-baralillamig
Postat i Allmänt | Comment (0) kommentarer Trackbacks ()


Kommentera inlägget här:

Namn:

Kom ihåg mig?

E-postadress:



URL/Bloggadress:



Kommentar:



Kategorier

5 Senaste posterna

Länkar

Arkiverat

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Ut odio. Nam sed est. Nam a risus et est iaculis adipiscing. Vestibulum ante ipsum primis in faucibus orci luctus et ultrices posuere cubilia Curae; Integer ut justo. In tincidunt viverra nisl. Donec dictum malesuada magna. Curabitur id nibh auctor tellus adipiscing pharetra. Fusce vel justo non orci semper feugiat. Cras eu leo at purus ultrices tristique.